Az oldal jelenleg ZÁRVA van!
Kérem próbálkozzon újra egy későbbi időpontban.

Gyakori kérdések

Amennyiben nem találsz oldalunkon valamilyen információt, fusd át az alábbi részt. Itt összeszedtük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat a webes rendeléssel kapcsolatban. Nézd át, hátha megtalálod bennük a választ a kétségeidre, kérdéseidre.

Mi fog történni, miután leadtam a megrendelésemet?
Pár percen belül kapsz egy visszaigazolást e-mailben, benne a megrendelésed minden adatával.

Hová utaljak, ha a banki előre utalást választottam?
Ha a banki előre utalást jelölted meg fizetési módként, kapsz egy külön értesítést e-mailben, benne az utaláshoz szükséges összes banki adattal.

Mikor kapom meg a rendelésemet?
Mindenképp keresni fogunk a csomag feladása előtt telefonon és/vagy e-mailben, és egyeztettük a kiszállítás menetét és idejét. Természetesen arra a napra küldjük a csomagot, amikorra kéred.

Legkorábban mikor kaphatom meg a csomagomat?
Ha 13:00-ig leadod a rendelésed és a futárszolgálattal (GLS) történő házhozszállítást választod, akkor másnap megérkezik a csomagod.

Hogyan kapom meg a számlát a megrendelt termékekről?
A névre szóló számlát a csomagban találod.

Tudok utánvéttel is vásárolni?
Utánvétet bruttó 50.000 Ft-os vásárlási összeghatár alatt választhatsz. A terméket és a szállítási díjat a csomag kézhezvételekor fogod kifizetni az MPL vagy a GLS futárnak.

Mikor ingyenes a házhozszállítás?
Bruttó 15.000 Ft-os vásárlás esetén a házhozszállítás díjtalan.

Nem szeretnék házhozszállítást kérni. Hol tudom személyesen átvenni a megrendelésemet?
Újpesten, a Gyöngybarlang üzletében, hétköznap 9:00-16:00 között. Cím: 1041 Budapest, Templom utca 1.

Bankkártyával is fizethetek?
Igen. Bankkártyás fizetési mód választása esetén átirányítunk az OTP SimplePay biztonságos felületére, így az Ön bankkártya adatait nem ismerjük és nem is tároljuk. A tranzakció biztonságára az OTP neve a garancia.

Hol lehet kupont beváltani?
A megrendelési folyamatnál, a "Pénztár" oldalon. Ügyelj rá, hogy pontosan írd be a kuponkódot (kis- és nagybetűk, ékezetek, szóközök).

Miért jó, ha regisztrálok, és bejelentkezve vásárolok?
Mert így rendszerünk folyamatosan rögzíti a vásárlásaidat, és az elköltött összeg függvényében következő megrendeléseidnél akár vásárlási kedvezményeket is kaphatsz.

Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszót?
A jobb felső sarokban, a "BELÉPÉS" linkre kattintva a betöltődő felületen a bal oldali ablakban kattints az "Elfelejtettem a jelszavamat" linkre, gépeld be az e-mail címedet az "Új jelszó kérése" ablakba, és rendszerünk azonnal automatikusan kiküldi e-mailben az új jelszót.

Mit tegyek, ha nem érkezik meg az e-mail jelszóemlékeztetővel, a rendelésem és/vagy az utalás adataival?
Kérlek ellenőrizd levelező rendszeredben az elsődleges/bejövő üzeneteiden kívül a "Spam" (levélszemét), "Promóciók" vagy "Egyéb" mappákat is, mert elképzelhető, hogy ott landolt a levelünk.

Hová fordulhatok, ha elakadok a megrendelési folyamatban, vagy segítségre lenne szükségem?
Hívd ügyfélszolgálatunkat hétköznap 9:00 és 16:00 között a +36 20 224-0691 telefonszámon, vagy írj nekünk az uzlet@gyongybarlang.hu e-mail címre.

Webáruház készítés