Gyakori kérdések
Amennyiben nem találsz oldalunkon valamilyen információt, fusd át az alábbi részt. Itt összeszedtük a leggyakoribb kérdéseket és válaszokat a webes rendeléssel kapcsolatban. Nézd át, hátha megtalálod bennük a választ a kétségeidre, kérdéseidre.
Mi fog történni, miután leadtam a megrendelésemet?
Pár percen belül kapsz egy visszaigazolást e-mailben, benne a megrendelésed minden adatával.
Hová utaljak, ha a banki előre utalást választottam?
Ha a banki előre utalást jelölted meg fizetési módként, kapsz egy külön értesítést e-mailben, benne az utaláshoz szükséges összes banki adattal.
Mikor kapom meg a rendelésemet?
Mindenképp keresni fogunk a csomag feladása előtt telefonon és/vagy e-mailben, és egyeztetjük a kiszállítás menetét és idejét. Természetesen arra a napra küldjük a csomagot, amikorra kéred.
Legkorábban mikor kaphatom meg a csomagomat?
Ha 12:00-ig megkapjuk a rendelésed és minden van raktáron, amit rendeltél, akkor a futárszolgálat (GLS) még aznap átveszi és a következő munkanap kézbesíti a csomagod. (Ha valami éppen nincs raktáron a rendelésedből, de van hozzá alapanyag, akkor azt még aznap elkészítjük és a következő munkanap viszi el a futár.)
Hogyan kapom meg a számlát a megrendelt termékekről?
A névre szóló számlát a csomagban találod.
Tudok utánvéttel is vásárolni?
Utánvétet bruttó 50.000 Ft-os vásárlási összeghatár alatt választhatsz. A terméket és a szállítási díjat a csomag kézhezvételekor fogod kifizetni az MPL vagy a GLS futárnak.
Mikor ingyenes a házhozszállítás?
Bruttó 15.000 Ft-os vásárlás esetén a házhozszállítás díjtalan.
Nem szeretnék házhozszállítást kérni. Hol tudom személyesen átvenni a megrendelésemet?
Újpesten, az újpesti piac épülete mellett, a Gyöngybarlang üzletében, hétköznap 9:00 és16:00 (szerdán 9:00 és 18:00) óra között. Címünk: 1041 Budapest, Templom utca 1. (A megközelítés részleteiért kattints ide.)
Bankkártyával is fizethetek?
Igen. Bankkártyás fizetési mód választása esetén átirányítunk az OTP SimplePay biztonságos felületére, így mi a bankkártya adataidat nem ismerjük meg és nem is tároljuk. A tranzakció biztonságára az OTP neve a garancia.
Hol lehet kupont beváltani?
A megrendelési folyamatnál, a "Pénztár" oldalon. Ügyelj rá, hogy pontosan írd be a kuponkódot (kis- és nagybetűk, ékezetek, szóközök).
Miért jó, ha regisztrálok, és bejelentkezve vásárolok?
Mert így rendszerünk folyamatosan rögzíti a vásárlásaidat, és az elköltött összeg függvényében következő megrendeléseidnél akár vásárlási kedvezményeket is kaphatsz.
Mit csináljak, ha elfelejtettem a jelszót?
A jobb felső sarokban, a "BELÉPÉS" linkre kattintva a betöltődő felületen a bal oldali ablakban kattints az "Elfelejtettem a jelszavamat" linkre, gépeld be az e-mail címedet az "Új jelszó kérése" ablakba, és rendszerünk azonnal automatikusan kiküldi e-mailben az új jelszót.
Mit tegyek, ha nem érkezik meg az e-mail a jelszóemlékeztetővel, a rendelésem és/vagy az utalás adataival?
Kérlek ellenőrizd levelező rendszeredben az elsődleges/bejövő üzeneteiden kívül a "Spam" (levélszemét), "Promóciók" vagy "Egyéb" mappákat is, mert elképzelhető, hogy ott landolt a levelünk.
Hová fordulhatok, ha elakadok a megrendelési folyamatban, vagy segítségre lenne szükségem?
Hívd ügyfélszolgálatunkat hétköznap 9:00 és 16:00 között a +36-20-224-0691 telefonszámon, vagy írj nekünk az uzlet@gyongybarlang.hu e-mail címre.